Celem projektu jest usprawnienie działania Krajowej Administracji Skarbowej (KAS)
i podniesienie jakości świadczonych przez nią usług, w szczególności poprzez stworzenie modelu organizacyjnego wykorzystującego wiedzę płynącą z relacji klienta z tą administracją, dostosowanie działań i świadczonych przez KAS usług do potrzeb klienta oraz podniesienie kompetencji pracowników KAS w zakresie zarządzania relacjami z klientami.
W projekcie planowane jest:
- przeprowadzenie badania w zakresie zachowań, potrzeb i oczekiwań oraz satysfakcji klienta KAS, a także opracowanie metodologii prowadzenia tego typu badania
w przyszłości; - zdefiniowanie strategii i modelu zarządzania relacjami z klientem KAS, obejmujące opracowanie katalogu świadczonych usług, kanałów komunikacji i innych działań na styku z klientem KAS oraz wypracowanie ewentualnych zmian w tych usługach, jak również nowych rozwiązań;
- budowa narzędzia wspierającego zarządzanie relacjami z klientem KAS, w tym utrzymującego bazę danych kontaktowych (teleadresowych) dla preferowanych kanałów komunikacji oraz posiadającego możliwości utrzymania i analizy informacji niezbędnych do odpowiedniej segmentacji podatników i tworzenia dla nich dedykowanych usług oraz wspierającego przeprowadzanie badań klientów;
- organizacja i przeprowadzenie specjalistycznych szkoleń i warsztatów w zakresie wdrożenia i stosowania modelu zarządzania relacjami z klientam KAS.
Projekt otrzymał dofinansowanie ze środków europejskichw ramachProgramu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój - Działanie 2.18 Wysokiej jakości usługi administracyjne.
Wartość projektu: 10 650 625,70 zł
w tym dofinansowanie ze środków europejskich: 8 976 347, 33 zł