«Powrót

Wygraj Insignię za paragon od mechanika

Wygraj Insignię za paragon od mechanika

Wygraj Insignię za paragon od mechanika

Grafika promująca Narodową Loterię Paragonową na której widać między innym wózek, paragon oraz kanister, felgę oraz inne części samochodowe. Na dole napis „Weź paragon, graj o nagrody!

Konserwacja i naprawa samochodów osobowych, sprzedaż detaliczna części i akcesoriów do pojazdów samochodowych – to trzecia w kolejności dodatkowo premiowana branża w Narodowej Loterii Paragonowej. Paragony fiskalne zarejestrowane od 1 kwietnia do 30 czerwca 2016 r. na stronie loterii wezmą udział w losowaniu nagrody specjalnej, czyli samochodu Opel Insignia. Losowanie odbędzie się 18 lipca.

A tymczasem już 18 kwietnia odbędzie się losowanie „branżowe", które obejmie paragony zgłoszone w pierwszym kwartale 2016 r. z branży „prywatna praktyka lekarska i dentystyczna". Polacy zarejestrowali ponad 350 tys. takich dowodów zakupu. Losowanie specjalne co kwartał towarzyszy comiesięcznemu losowaniu Opla Astry i tabletów, w którym biorą udział wszystkie paragony wystawione za zakupy towarów lub usług na kwotę co najmniej 10 zł. Losowanie nagród będzie można obejrzeć w TVP3. Nagrania z losowania i wyniki będą też dostępne na stronie loterii.

O aktualnie premiowanej branży będziemy przypominać dodatkowo w spotach radiowych i telewizyjnych.

Aby wziąć udział w loterii, wystarczy mieć ukończone 18 lat i paragon fiskalny na minimum 10 zł oraz zarejestrować go na stronie loteriaparagonowa.gov.pl (link otwiera nowe okno w innym serwisie.

 

***

Narodowa Loteria Paragonowa to akcja edukacyjna Ministerstwa Finansów, dzięki której chcemy uświadomić Polakom, jak dużą rolę pełnią w uczciwym obrocie gospodarczym. I pokazać, że branie paragonu to wspieranie uczciwych przedsiębiorców i uczciwej konkurencji między nimi.

Branże usługowe premiowane w loterii wytypowano w związku z wprowadzeniem w 2015 r. bezwzględnego obowiązku rejestrowania sprzedaży na kasach fiskalnych m. in. u fryzjerów, kosmetyczek, lekarzy i mechaników. Wybierając branże premiowane kierowaliśmy się też powszechnością i dostępnością usług. Ponadto jak wynika z badań realizowanych dla Ministerstwa Finansów, Polacy nie mają nawyków brania paragonu, zwłaszcza za usługi.

«Powrót