Zespół Roboczy ds. Strategii Komunikacyjnej – Analiza strategii komunikacyjnych i przeprowadzonych na ich podstawie kampanii informacyjnych w państwach strefy euro
Zespół Roboczy ds. Strategii Komunikacyjnej – Analiza strategii komunikacyjnych i przeprowadzonych na ich podstawie kampanii informacyjnych w państwach strefy euro
W opracowaniu przygotowanym przez Zespół Roboczy ds. Strategii Komunikacyjnej przedstawione zostały doświadczenia Słowenii, Cypru, Malty i Słowacji, a także pierwszych dwunastu państw strefy euro, w których wspólną walutę wprowadzono do obiegu gotówkowego w 2002 r. Materiał zwiera analizę strategii komunikacyjnych i przeprowadzonych na ich podstawie kampanii informacyjnych w ww. państwach.
Analiza praktycznych rozwiązań zastosowanych przez państwa członkowskie Unii Europejskiej, które przyjęły euro, stanowi cenne źródło informacji dla Polski, która wciąż znajduje się na ścieżce przygotowań do wprowadzenia wspólnej waluty europejskiej. Na uwagę zasługują zarówno inicjatywy warte naśladowania (tzw. dobre praktyki), jak i błędy, których w przypadku Polski będzie należało uniknąć.
Niniejszy materiał ma charakter roboczy. Opisane propozycje rozwiązań w procesie wprowadzenia euro odzwierciedlają stanowisko Zespołu Roboczego ds. Strategii Komunikacyjnej i nie są wiążące. Szczegółowy opis działań, które zostaną zastosowane w Polsce zostanie zawarty w Narodowym Planie Wprowadzenia Euro.
| Informacje o publikacji dokumentu Data utworzenia: 22.06.2011 | Data publikacji: 10.09.2012 15:13 | Data ostatniej modyfikacji: 24.11.2015 11:03 | Autor: Biuro Pełnomocnika Rządu ds. Euro | Osoba publikująca: Agnieszka Szczypińska | Osoba modyfikująca: Katarzyna Waćko-Jasińska | | |
«Powrót