Departament Polityki Wydatkowej na podstawie art. 295 ust. 1 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 2077) gromadzi informacje o realizacji zadań z zakresu audytu wewnętrznego w roku poprzednim z jednostek wymienionych w art. 274 ust. 1, 2 i 4-6, z wyłączeniem jednostek samorządu terytorialnego oraz jednostek organizacyjnych jst.
Wzór informacji został określony w Komunikacie Ministra Rozwoju i Finansów z dnia 7 listopada 2017 r. w sprawie wzoru informacji o realizacji zadań z zakresu audytu wewnętrznego (Dz. Urz. Min. Roz. i Fin. poz. 220) (plk pdf, 548 KB).
Informację o realizacji zadań z zakresu audytu wewnętrznego w roku poprzednim należy podpisać kwalifikowanym podpisem elektronicznym i przesłać wyłącznie w wersji elektronicznej za pośrednictwem Elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej (e-puap) w terminie do dnia 31 stycznia każdego roku.
Ww. informację należy kierować:
- w przypadku gdy w jednostce obowiązuje elektroniczny system obiegu dokumentów na adres:/bx1qpt265q/SkrytkaESP
lub
- za pośrednictwem Platformy e-PUAP (http://www.epuap.gov.pl - link otwiera nowe okno w innym serwisie), postępując zgodnie z poniższą instrukcją:
- zaloguj się na stronie e-PUAP,
- wybierz zakładkę „Strefa urzędnika",
- wybierz „Inne podziały spraw",
- wyszukaj i wybierz „Pismo ogólne do podmiotu publicznego",
- wybierz „Załatw sprawę",
- sprawdź, czy jako nadawca („od") wskazana jest reprezentowana jednostka,
- w polu „Ustaw/zmień adresata" wpisz Ministerstwo Finansów,
- jako rodzaj pisma wybierz z listy rozwijalnej „Informacja",
- w tytule pisma wpisz Informacja AW- pełna nazwa jednostki (należy wpisać nazwę jednostki przesyłającej informację),
- załącz informację o realizacji zadań z zakresu audytu wewnętrznego, podpisaną kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- wybierz „Dalej" i podpisz dokument,
- wyślij dokument.
W przypadku wystąpienia problemów z przekazaniem pliku Excel (z rozszerzeniem xlsm) za pośrednictwem platformy e-PUAP, prosimy o skompresowanie tego pliku i opatrzenie go hasłem (w trakcie kompresowania). Wówczas platforma e-PUAP zezwoli na jego przesłanie. Prosimy również o przesłanie tego hasła, celem rozpakowania pliku.
W tytule wiadomości prosimy wpisać: „Informacja AW – pełna nazwa jednostki".
Wszelkie pytania związane z wypełnianiem Informacji prosimy zadawać wyłącznie mailowo na adres KoordynacjaAW@mf.gov.plwiadomość prosimy zatytułować: „Informacja - pytanie".