Joanna Osińska – Strategia komunikacyjna w procesie wprowadzania euro. Wnioski dla Polski
Joanna Osińska – Strategia komunikacyjna w procesie wprowadzania euro. Wnioski dla Polski
Opracowanie poświęcone jest strategii komunikacyjnej w procesie wprowadzania euro. Na podstawie zaleceń Komisji Europejskiej oraz doświadczeń nowych państw członkowskich UE, które już wprowadziły wspólny pieniądz, omówione zostały cele, cechy i ramy czasowe kampanii informacyjnej. Przedstawiono również najważniejsze elementy, które powinna zawierać strategia komunikacyjna. W materiale zostały ponadto przybliżone doświadczenia Malty, która – wedle ocen KE – może uchodzić za przykład kraju, który wzorowo przeprowadził kampanię informacyjną w procesie wprowadzenia euro. Na końcu opracowania przedstawiono wnioski istotne z punktu widzenia Polski.
Opracowanie nie stanowi elementu polskiej strategii komunikacyjnej, która zostanie wypracowana w ramach międzyinstytucjonalnej struktury, właściwej w sprawach związanych z wprowadzaniem euro przez Rzeczpospolitą Polską.
| Informacje o publikacji dokumentu Data utworzenia: 28.10.2010 | Data publikacji: 10.09.2012 15:01 | Data ostatniej modyfikacji: 24.11.2015 11:29 | Autor: Biuro Pełnomocnika Rządu ds. Euro | Osoba publikująca: Agnieszka Szczypińska | Osoba modyfikująca: Katarzyna Waćko-Jasińska | | |