Urzędy skarbowe będą stosować jednolite zasady postępowania podczas nawiązywania kontaktu z podatnikiem. W sytuacjach, kiedy nie zachodzi bezwzględna konieczność wysłania pisemnego wezwania, pracownicy urzędów będą starali się skontaktować telefonicznie, aby załatwić sprawę.
W ramach prac nad systemem obsługi i wsparcia podatnika przygotowano dokument „Standardy dotyczące wyjaśnień i wezwań", zatwierdzony przez wiceministra finansów Jacka Kapicę. Zakłada on standaryzację działań w jednostkach administracji podatkowej dotyczących wykorzystania telefonicznej formy kontaktu w relacjach z podatnikiem, a w określonych przypadkach również wezwania pisemnego. Nowe zasady mają być stosowane we wszystkich urzędach.
«Powrót
Kontakt telefoniczny standardem w obsłudze podatnika
Kontakt telefoniczny standardem w obsłudze podatnika
Kontakt telefoniczny standardem w obsłudze podatnika
Pliki do pobrania |