«Powrót

Taxminutes: ostatnie dni na zgłaszanie krótkich filmów o iluzjach podatkowych

Taxminutes: ostatnie dni na zgłaszanie krótkich filmów o iluzjach podatkowych

Taxminutes: ostatnie dni na zgłaszanie krótkich filmów o iluzjach podatkowych

Tylko do 30 kwietnia można przesyłać prace konkursowe przez stronę internetową www.taxminutes.pl (link otwiera nowe okno w serwisie zewnętrznym). Konkurs Taxminutes rozpoczął się 1 marca. Zadaniem uczestników jest zobrazowanie pojęć związanych z podatkami w prosty i przyjazny sposób w krótkich klipach – do 1,5 minuty. Organizatorami konkursu jest Szkoła Główna Handlowa i Uniwersytet Warszawski. Ministerstwo Finansów objęło nad nim patronat.

Konkurs kierowany jest do studentów z całej Polski, niezależnie od tego, co studiują i na jakiej uczelni. Klipy konkursowe mogą nawiązywać do określonych pojęć podatkowych np. celu opodatkowania, rodzajów podatków, konstrukcji podatkowych czy wpływu podatków na życie społeczne. Filmy mogą być kręcone dowolną techniką: telefonem, kamerą, aparatem. Mogą też przybrać dowolna formę: np. animacji, wywiadu, poklatkowych zdjęć, sondy, reklamówki czy pantomimy.

Autorów najlepszych filmów wyłoni jury, w którym są m.in. językoznawca Jerzy Bralczyk i reżyser Robert Gliński oraz przedstawiciele Ministerstwa Finansów. Dla zwycięzców przewiduje się nagrody rzeczowe oraz staże ufundowane przez Ministerstwo Finansów lub staże w mediach patronujących konkursowi: PR 1 Polskiego Radia i dzienniku Rzeczpospolita. Wyniki zostaną ogłoszone podczas uroczystej gali w połowie czerwca 2015 r. Zwycięskie filmy ma szansę zobaczyć cała Polska. Patronat medialny nad konkursem objęli także TVP Info, Przegląd Podatkowy, Wolters Kluwer, INN Poland, Forbes oraz Krajowa Izba Doradców Podatkowych.

Szczegóły i aktualności na www.facebook.com/Taxminutes (link otwiera nowe okno w serwisie zewnętrznym) oraz stronie konkursu (link otwiera nowe okno w serwisie zewnętrznym).
 

«Powrót