Euro w Polsce, Pełnomocnik Rządu ds. Wprowadzenia Euro przez Rzeczpospolitą Polską

    Euroopracowania

    Euroopracowania

    Euroopracowania

    Euroopracowania to cykl publikacji Biura Pełnomocnika Rządu do Spraw Wprowadzenia Euro przez Rzeczpospolitą Polską obejmujący szeroko rozumianą tematykę przygotowań do wprowadzenia euro w Polsce. Publikacja ma charakter nieregularny.

    Warunki ponownego wykorzystywania informacji (link do strony wewnętrznej)

«Powrót

Joanna Osińska – Strategia komunikacyjna w procesie wprowadzania euro. Wnioski dla Polski

Joanna Osińska – Strategia komunikacyjna w procesie wprowadzania euro. Wnioski dla Polski

Joanna Osińska – Strategia komunikacyjna w procesie wprowadzania euro. Wnioski dla Polski

Opracowanie poświęcone jest strategii komunikacyjnej w procesie wprowadzania euro. Na podstawie zaleceń Komisji Europejskiej oraz doświadczeń nowych państw członkowskich UE, które już wprowadziły wspólny pieniądz, omówione zostały cele, cechy i ramy czasowe kampanii informacyjnej. Przedstawiono również najważniejsze elementy, które powinna zawierać strategia komunikacyjna. W materiale zostały ponadto przybliżone doświadczenia Malty, która – wedle ocen KE – może uchodzić za przykład kraju, który wzorowo przeprowadził kampanię informacyjną w procesie wprowadzenia euro. Na końcu opracowania przedstawiono wnioski istotne z punktu widzenia Polski.
Opracowanie nie stanowi elementu polskiej strategii komunikacyjnej, która zostanie wypracowana w ramach międzyinstytucjonalnej struktury, właściwej w sprawach związanych z wprowadzaniem euro przez Rzeczpospolitą Polską.

Pliki do pobrania

bip

Informacje o publikacji dokumentu

 
Data utworzenia: 28.10.2010 Data publikacji: 10.09.2012 15:01 Data ostatniej modyfikacji: 24.11.2015 11:29
Autor: Biuro Pełnomocnika Rządu ds. Euro Osoba publikująca: Agnieszka Szczypińska Osoba modyfikująca: Katarzyna Waćko-Jasińska
Rejestr zmian
«Powrót