Nowe rozporządzenie w sprawie obowiązkowego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej firm audytorskich

Nowe rozporządzenie w sprawie obowiązkowego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej firm audytorskich

Nowe rozporządzenie w sprawie obowiązkowego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej firm audytorskich

W dniu 9 listopada br. zostało opublikowane rozporządzenie Ministra Rozwoju i Finansów z dnia 7 listopada 2017 r. w sprawie obowiązkowego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej firmy audytorskiej (Dz. U. poz. 2074) stanowiące wykonanie delegacji zawartej w art. 53 ust. 6 ustawy z dnia 11 maja 2017 r. o biegłych rewidentach, firmach audytorskich oraz nadzorze publicznym.

Rozporządzenie określa szczegółowy zakres ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej, o którym mowa w art. 53 ust. 1 i 3 ustawy z dnia 11 maja 2017 r. o biegłych rewidentach, firmach audytorskich oraz nadzorze publicznym oraz określa minimalną sumę gwarancyjną ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej.

Rozporządzenie wejdzie w życie z dniem 22 grudnia 2017 r.

Rozporządzenie odpowiedzialność cywilna (plik pdf 265 KB)

bip

Informacje o publikacji dokumentu

 
Data utworzenia: 24.11.2017 Data publikacji: 24.11.2017 09:49 Data ostatniej modyfikacji: 24.11.2017 09:49
Autor: Departament Rachunkowości i Rewizji Finansowej Osoba publikująca: Aneta Gołdyń Osoba modyfikująca: Aneta Gołdyń
Rejestr zmian