«Powrót

Analiza strategii komunikacyjnych i przeprowadzonych na ich podstawie kampanii informacyjnych w państwach strefy euro - Zespół Roboczy ds. Strategii Komunikacyjnej

Analiza strategii komunikacyjnych i przeprowadzonych na ich podstawie kampanii informacyjnych w państwach strefy euro - Zespół Roboczy ds. Strategii Komunikacyjnej

Analiza strategii komunikacyjnych i przeprowadzonych na ich podstawie kampanii informacyjnych w państwach strefy euro - Zespół Roboczy ds. Strategii Komunikacyjnej

W opracowaniu przedstawione zostały doświadczenia Słowenii, Cypru, Malty i Słowacji, a także pierwszych dwunastu państw strefy euro, w których wspólną walutę wprowadzono do obiegu gotówkowego w 2002 r. Materiał zwiera analizę strategii komunikacyjnych i przeprowadzonych na ich podstawie kampanii informacyjnych w ww. państwach.

Analiza praktycznych rozwiązań zastosowanych przez państwa członkowskie Unii Europejskiej, które przyjęły euro, stanowi cenne źródło informacji dla państw z derogacją. Na uwagę zasługują zarówno inicjatywy warte naśladowania (tzw. dobre praktyki), jak i błędy, których będzie należało uniknąć.

Pliki do pobrania

bip

Informacje o publikacji dokumentu

 
Data utworzenia: 21.12.2015 Data publikacji: 21.12.2015 13:25 Data ostatniej modyfikacji: 18.12.2017 15:30
Autor: Departament Polityki Makroekonomicznej Osoba publikująca: Katarzyna Waćko-Jasińska Osoba modyfikująca: Katarzyna Waćko-Jasińska
«Powrót