Strategia komunikacyjna w procesie wprowadzania euro. Wnioski dla Polski - Joanna Osińska
Strategia komunikacyjna w procesie wprowadzania euro. Wnioski dla Polski - Joanna Osińska
Opracowanie poświęcone jest strategii komunikacyjnej w procesie wprowadzania euro. Na podstawie zaleceń Komisji Europejskiej oraz doświadczeń nowych państw członkowskich UE, które już wprowadziły wspólny pieniądz, omówione zostały cele, cechy i ramy czasowe kampanii informacyjnej. Przedstawiono również najważniejsze elementy, które powinna zawierać strategia komunikacyjna. W materiale zostały ponadto przybliżone doświadczenia Malty, która – wedle ocen KE – może uchodzić za przykład kraju, który wzorowo przeprowadził kampanię informacyjną w procesie wprowadzenia euro. Na końcu opracowania przedstawiono wnioski istotne z punktu widzenia Polski.
| Informacje o publikacji dokumentu Data utworzenia: 17.12.2015 | Data publikacji: 17.12.2015 17:08 | Data ostatniej modyfikacji: 18.12.2017 14:35 | Autor: Departament Polityki Makroekonomicznej | Osoba publikująca: Katarzyna Waćko-Jasińska | Osoba modyfikująca: Katarzyna Waćko-Jasińska | | |
«Powrót