«Powrót

Strategia komunikacyjna w procesie wprowadzania euro. Wnioski dla Polski - Joanna Osińska

Strategia komunikacyjna w procesie wprowadzania euro. Wnioski dla Polski - Joanna Osińska

Strategia komunikacyjna w procesie wprowadzania euro. Wnioski dla Polski - Joanna Osińska

Opracowanie poświęcone jest strategii komunikacyjnej w procesie wprowadzania euro. Na podstawie zaleceń Komisji Europejskiej oraz doświadczeń nowych państw członkowskich UE, które już wprowadziły wspólny pieniądz, omówione zostały cele, cechy i ramy czasowe kampanii informacyjnej. Przedstawiono również najważniejsze elementy, które powinna zawierać strategia komunikacyjna. W materiale zostały ponadto przybliżone doświadczenia Malty, która – wedle ocen KE – może uchodzić za przykład kraju, który wzorowo przeprowadził kampanię informacyjną w procesie wprowadzenia euro. Na końcu opracowania przedstawiono wnioski istotne z punktu widzenia Polski.

Pliki do pobrania

bip

Informacje o publikacji dokumentu

 
Data utworzenia: 17.12.2015 Data publikacji: 17.12.2015 17:08 Data ostatniej modyfikacji: 18.12.2017 14:35
Autor: Departament Polityki Makroekonomicznej Osoba publikująca: Katarzyna Waćko-Jasińska Osoba modyfikująca: Katarzyna Waćko-Jasińska
«Powrót