Kampania Kontroli Skarbowej „Nie daj się zrobić w słupa!" zwyciężyła w 13. edycji konkursu „Złote Spinacze" w kategorii „Finanse" za 2015 r. To najbardziej prestiżowy konkurs projektów PR w Polsce, organizowany przez Związek Firm Public Relations. „Złote Spinacze" promują najwyższe standardy pracy, kreatywności, rzetelności i zaangażowania.
W tegorocznej edycji zgłoszono wiele projektów w 27 różnych kategoriach. Ogłoszenie zwycięzców odbyło się 4 grudnia br. podczas uroczystej gali w Warszawie.
„Słup czy oszust" ma za zadanie uświadomienie potencjalnym ofiarom grup przestępczych, które otrzymały propozycję pełnienia roli „słupów" bądź „buforów", żeby nie liczyli na szybkie i łatwe pieniądze. A za oszustwa podatkowe grożą kary – za wystawianie fikcyjnych faktur, które jest przestępstwem, można stracić wolność nawet na 8 lat. Stając się słupem ryzykuje się nie tylko własnym majątkiem, ale również dobrym imieniem i szansą na normalne życie.