«Powrót

Komunikat w sprawie zgłaszania przez instytucje obowiązane informacji o braku transakcji w rejestrze w związku z przepisami ustawy o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu

Komunikat w sprawie zgłaszania przez instytucje obowiązane informacji o braku transakcji w rejestrze w związku z przepisami ustawy o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu

Komunikat w sprawie zgłaszania przez instytucje obowiązane informacji o braku transakcji w rejestrze w związku z przepisami ustawy o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu

W związku z otrzymywanymi przez Generalnego Inspektora Informacji Finansowej pismami, informującymi o braku transakcji mogących mieć związek z praniem pieniędzy lub finansowaniem terroryzmu w danym miesiącu, lub braku transakcji wymaganych do zarejestrowania w rejestrze w danym miesiącu, związanymi z przepisami ustawy z dnia 16 listopada 2000 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2014, poz. 455) informuję, że instytucja obowiązana ma obowiązek zarejestrować i przekazać do GIIF dane o transakcjach wymienionych w art. 8 ww. ustawy, natomiast nie ma obowiązku przesyłania do GIIF pism informujących o braku transakcji w danym miesiącu.

 

bip

Informacje o publikacji dokumentu

 
Data utworzenia: 14.09.2012 Data publikacji: 14.09.2012 15:21 Data ostatniej modyfikacji: 14.05.2015 11:59
Autor: Departament Informacji Finansowej Osoba publikująca: Danuta Sawicka Osoba modyfikująca: Anna Grzechnik-Wołosiuk
Rejestr zmian
«Powrót