Do zadań Zespołu Roboczego ds. Administracji Publicznej (ZRAP) należy w szczególności:
- identyfikacja niezbędnych działań mających na celu przygotowanie jednostek administracji publicznej do wprowadzenia euro przez Rzeczpospolitą Polską, a także opracowanie zasad i harmonogramu ich realizacji;
- monitorowanie i koordynowanie ww. działań;
- identyfikacja i monitorowanie potencjalnych zagrożeń związanych z dostosowaniem administracji publicznej do wprowadzenia euro przez Rzeczpospolitą Polską.
W skład Zespołu Roboczego do Spraw Administracji Publicznej wchodzą:
- przewodniczący – przedstawiciel Ministra Administracji i Cyfryzacji;
- dwaj wiceprzewodniczący: przewodniczący Grupy Zadaniowej do spraw Dostosowania Systemów Informatycznych w Administracji Publicznej oraz przedstawiciel Strony Samorządowej Komisji Wspólnej Rządu i Samorządu Terytorialnego;
- członkowie, po jednym przedstawicielu: Ministra Finansów, Ministra Gospodarki, Ministra Pracy i Polityki Społecznej, Ministra Infrastruktury i Rozwoju, Ministra Zdrowia; Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego, Prezesa Zakładu Ubezpieczeń Społecznych; Kancelarii Prezesa Rady Ministrów.
- Raport za okres do 31 marca 2010 r. (plik PDF, 40 KB)
- Raport za okres od 1 kwietnia do 30 września 2010 r. (plik PDF, 41 KB)
- Raport za okres od 1 października 2010 r. do 31 marca 2011 r. (plik PDF, 41 KB)
-
Na mocy uchwały Rady Koordynacyjnej z dnia 26 września 2011 r. zrezygnowano z opracowywania okresowych raportów z prac Zespołów Roboczych. Więcej informacji nt. działalności Zespołów znajduje się w półrocznych sprawozdaniach Pełnomocnika Rządu.